Dział PKD: Reklama, badanie rynku i opinii publicznej
73
Dział ten obejmuje projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych i ich umieszczanie w czasopismach, gazetach, radiu i telewizji, lub innych mediach, jak również projektowanie miejsc na cele reklamowe.
-
73.12.C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
73.12.C Kod ten nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży…
-
73.12.D Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach
73.12.D Kod ten nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży…
-
73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej
73.20.Z Kod ten obejmuje: badanie potencjału rynkowego, popytu i zwyczajów konsumentów w celu zwiększenia sprzedaży…
-
73.1 Reklama
73.1 Grupa ta obejmuje: pełną ofertę kampanii reklamowej (tzn. od możliwości wewnątrz firmy po zadania…
-
73.11.Z Działalność agencji reklamowych
73.11.Z Kod ten obejmuje: kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez: projektowanie, planowanie i umieszczanie…
-
73.12.A Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
73.12.A Kod ten nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży…
-
73.12.B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
73.12.B Kod ten nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży…